ח"כ אזולאי: "שרי ימינה מכרו גם את האידיאולוגיה הכלכלית שלהם"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ אזולאי: "שרי ימינה מכרו גם את האידיאולוגיה הכלכלית שלהם"

    ח" ינון אזולאי מעריך בראיון ל'קול חי' שהממשלה תחזיק מעמד: "השנאה מאחדת אותם – אז הם יעשו את הכל ויוותרו על הכל על מנת שהממשלה הזו תמשיך. אבל את המלחמה שלנו אנחנו צריכים להמשיך ולעשות"

    13:06
    12.05.24
    נתי קאליש No Comments on אבי יתומים: כשהאדמו"ר קרא ליתום הקטן ונישקו באהבה | תיעוד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ינון אזולאי מעריך שהממשלה תחזיק מעמד זמן מה ולא תיפול בקרוב: "בסופו של דבר השנאה מאחדת אותם – אז הם יעשו את הכל ויוותרו על הכל על מנת שהממשלה הזו תמשיך. אבל את המלחמה שלנו אנחנו צריכים להמשיך ולעשות".

    למרות הישיבה באופוזיציה, מיקום פוליטי בו כמעט לא ניתן לקדם מהלכים "זה לא נכון לא לעשות כלום", אומר אזולאי בריאיון לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר. "עצם המאבק שלנו בוועדות נותן תחושה שיש מה לעשות וגם הציבור רואה שאנחנו עושים מה שאפשר. ואני אומר לך שבתוך הקואליציה יש דברים שאפשר להוביל לשינויים, לא דרמטיים אבל שיועילו לאזרח וכל דבר הכי קטן שנשנה יהיה טוב לאזרח החלש. התקציב שנמצא על השולחן כרגע הוא תקציב רע לחלשים".

    אזולאי סיפר על הצעת החוק שלו, שנפלה: "ראינו בקורונה איך העצמאים קרסו, הם משלמים ביטוח לאומי והכל וכשהעובדים שלהם יצאו לחל"ת יש להם ביטוח לאומי אבל לעצמאי אין לו ממה לחיות, כשהוא קרס זה היה קריסה טוטאלית וראינו שעסקים נסגרו. החוק שלי – אומר נעשה קופה שתהיה מיוחדת לאותם עצמאים וכשיהיה מצב כזה של מגיפה או שהוא חלה ונפל יהיה לו לאן ללכת".

    "לצערי זה נפל כמעט על חודו של קול", אומר אזולאי בכאב "כולל קולו של אביר העצמאים – אביר קארה שהצביע נגד החוק החברתי הזה. כמו שהם מכרו את האידיאולוגיה המדינית שלהם, הם מכרו גם את האידיאולוגיה הכלכלית".



    0 תגובות